Tuesday, September 17, 2019

Sekadar Cuci Muka?

Apa yang membuatkan anda mencuci muka?

A. Rasa belengas di muka
B. Muka rasa berminyak
C. Nak amik wudhuk
D. Nak cuci solekan di wajah.

Haa mana satu jawapan kalian? Semua di atas ke?

Setiap hari, kulit kita terdedah dengan pelbagai jenis pencemaran. Cahaya matahari dah satu hal dah. Keluar-keluar rumah je dah kena habuk, asap, ni sekarang ni, jerebu pula. Sesak rasa dada kan.

Dengan minyak semulajadi kat muka lagi, lepastu lekat semua habuk dan asap, kalau pakai mekap lagi lah kita kena cuci muka kita tu betul-betul kan.




Jadi selain guna pencuci muka, Faz juga guna satu alat atau gajet kecantikan. Nama dia Skinvigorate cleansing brush. Kali ni, Mary Kay dah upgrade jadi Skinvigorate Sonic Skincare System. Lebih berkesan dan maju!



Kalau korang jenis pakai makeup kan,
Faz memang syorkan pakai berus ni.

Tak pakai makeup pun lagi lah boleh.
Sebab apa tau, selain dari sisa makeup, muka kita ni juga ada minyak, habuk dan kotoran yang terlekat yang tak mampu buang guna tangan je pun.

Beauty tools ni dah ramai orang pakai sebab memudahkan, cepat, bersih dan kebaikan berganda.

Ni Faz nak memperkenalkan SKINVIGORATE SONIC SKINCARE SYSTEM.

Dia skinvigorate version 2. Lagi padu dari yang lama. Dia guna kuasa sonic. Maksudnya, getaran berus tu yang sonic. Bergetar 200x sesaat. Kita sampai tak perasan dia bergetar. Tapi kita rasa la dia bergetar tu. 😂

Kenapa perlukan berus bergetar getar ni? Perlulah sebab dia boleh cuci sehingga ke liang. Dengan kuasa sonic ni, dia boleh cuci kulit 4 kali lebih bersih berbanding gunakan tangan semata-mata. Dan kepala berus juga lebih besar dan halus bulunya tau. Syok ngat!

Apa lagi yang best? Selain cuci muka sehingga liang terdalam, dia ada massage head. Dia boleh tukar2 dengan kepala berus tadi. Massage head ni pun bergetar, boleh digunakan dengan serum dan pelembab kegemaran anda! Jadi penyerapan produk ke kulit akan lebih efisyen. Lebih wow la kulit korang lepas ni. 😉

Skinvi sonic ni dia cas guna wayar. Tak pakai da bateri wei. Bateri is so last year. Dan sangat kalis air. Setakat masuk dalam shower tu tak de hal. Dia ada 3 kelajuan getaran dan ada auto off tau. Supaya korang tak gosok muka terlalu lama. Kang syok sangat kang, sejam kemudian tak habis lagi 😂.

Bestkan? Lagi best, harga dia masih lagi berpatutan berbanding jenama berus muka lain di pasaran tau! Kenapa beli yang mahal, kalau ada yang murah dengan manfaat yang lebih baik?

Kalau beli dengan Faz, Faz siap kasi percuma luggage mini warna pink rose ni lagi. Comel kan kan kan! Jom booking dengan Faz hari ni! Siapa cepat dia dapat aum aum!

Faz,
Senior Beauty Consultant.
0179857801

No comments:

Post a Comment

Peluang Pendapatan Hanya Di Rumah!

Assalamualaikum & hai dear, Adakah anda berminat untuk menjana pendapatan tambahan dari rumah? Kami menawarkan peluang perniagaan penjag...