Thursday, May 21, 2020

WHY I LOVE MARY KAY?


Faz percaya, kalau kita nak berbuat sesuatu , kita perlukan ilmu.

Ilmu buat kita jadi tahu, jadi yakin, terurus dan tidak overclaim.

Apa yang Faz suka pasal Mary Kay ni, mereka selalu meletakkan ilmu pengetahuan sebagai benda yang mudah untuk diakses.






Setiap Beauty Consultant, diberi kelas percuma tentang kulit, kecantikan, dan produk. Malah ada buku dan starter kit tentang bagaimana untuk memulakan bisnes kecantikan ala Mary Kay.

Satu lagi, setiap beauty consultant ada akses kepada aplikasi dalam talian. Ala-ala perpustakaan digital. Dimana kita boleh membaca kesemua info pasal produk dan bisnes. Yang paling seronok sekali, kita tahu sains di sebalik produk. Apa bahan di setiap produk tersebut dan apa yang bahan itu boleh bantu kepada setiap masalah wanita.

Dan aplikasi tersebut sangat mesra pengguna. Setiap lapisan umur boleh gunakan. Semuanya dihujung jari.

Dengan adanya info2 macam ni, Faz sebagai beauty consultant, akan ada batas. Kita tidak menjadi over claim malah memudahkan kami untuk membantu wanita yang mempunyai masalah kulit.

Mary Kay juga, selalu menjemput saintis-saintis mereka untuk memperkenalkan produk yang mereka hasilkan kepada semua Beauty consultant. Dengan ini, kami akan lebih faham tentang setiap fungsi disebalik bahan yang ada. Seronok kan. Tak sangka kecantikan kini salah satu cabang sains yang penting.

I love my mk sebab benda-benda macam ni. Memudahkan dan selalu menyokong beauty consultant. ❤

#marykaymysg #kerjakosong #beautyconsultant

No comments:

Post a Comment

Peluang Pendapatan Hanya Di Rumah!

Assalamualaikum & hai dear, Adakah anda berminat untuk menjana pendapatan tambahan dari rumah? Kami menawarkan peluang perniagaan penjag...