Sunday, August 23, 2020

Ini bahan yang anda perlu cari untuk merawat masalah jerawat anda!

 



Jerawat selalu muncul tanpa jemu? Muncul di tempat yang sama je? Dah berjerawat, ada parut pula! Aduhai.

Tahukah anda kebanyakkan masalah jerawat yang muncul adalah disebabkan pengeluaran minyak secara berlebihan dan juga pengumpulan sel kulit mati, sebum dan kotoran di liang pori yang menyebabkan pori anda tersumbat.



Dengan Clearproof Skincare Mary Kay yang mempunyai kandungan 2% salicylic acid, ianya bertindak untuk membuang sel kulit mati secara lembut.



Malah 2% salicylic acid ni boleh menembusi pori dan membebaskan minyak, dan kotoran yang terperangkap. Sekaligus mengawal pembentukan jerawat dan minyak. 

Set Clearproof ini juga diperkaya dengan bahan botani yang sangat bagus untuk kulit kita. Selain mengawal minyak dan pembentukan jerawat, kita mesti nak juga kulit kita mendapat khasiat yang baik kan. Semua produk clearproof ini mengandungi ekstrak Canadian Willowherb, Sea Heather dan burdock root.








Dengan semua kelebihan yang anda, clearproof ini merupakan set yang berbaloi untuk anda cuba. Kami juga menawarkan 90 hari waranti untuk anda!

Apa lagi yang anda dapat? oh iya, kami juga punya perunding kecantikan peribadi untuk setiap pelanggan kami. ❤

Hubungi Faz sekarang tau! Tekan link di bio! 

#clearproof #acneproneskin #salicylicacid #botanicalextract #marykay #2%salicylicacid #salicylicacidproduct #marykayskincare #marykaybeautyconsultant #90dayswarranty

No comments:

Post a Comment

Peluang Pendapatan Hanya Di Rumah!

Assalamualaikum & hai dear, Adakah anda berminat untuk menjana pendapatan tambahan dari rumah? Kami menawarkan peluang perniagaan penjag...