Tuesday, July 2, 2019

Perkara yang anda perlu tahu sebelum membeli FACIAL BRUSH!


Siapa sini yang tidak mencuci muka? Agak janggal kan kalau kita tidak mencuci muka walau satu hari pun. Mencuci muka sudah mejadi rutin pejagaan wajah yang penting dan menjadi asas kepada kebersihan wajah kita.



Tidak kiralah jika anda sedang bersiar-siar  di taman, sedang  bekerja di pejabat, memasak di rumah ataupun keluar melancong, anda mesti terdedah kepada mikro partikel dan radikel bebas daripada udara yang tercemar. Mikro partikel yang halus ini mampu menembusi kulit anda dan menyebabkan pelbagai masalah kulit antaranya seperti jerawat, pigmentasi dan jeragat.



Oleh sebab itulah, anda mesti mencuci muka paling malas pun, dua kali sehari. Tapi sekarang, mencuci muka bukanlah sekadar menggunakan air dan pencuci muka. Kini ramai wanita dan lelaki sudah sedar akan kepentingan berus muka yang dapat membersihkan muka dengan lebih efektif.
Apa itu berus muka? Dalam bahasa inggeris, kita panggil sebagai FACIAL BRUSH. Berus muka ini merupakan satu peranti pembersih wajah yang terdiri daripada berus yang boleh berputar dengan menggunakan kuasa bateri ataupun elektrik.



Menurut kajian yang dijalankan oleh saintis Mary Kay, dengan menggunakan Skinvigorate Cleansing Brush (berus muka Mary Kay), ianya dapat membersihkan wajah daripada solekan 85% lebih bersih berbanding dengan menggunakan tangan. Best kan!



Jadi, apa yang kita dapat kalau pakai berus ni hari-hari?
Kulit wajah mempunyai 20,000 pori-pori. Jerawat akan terhasil apabila pori-pori tersumbat dgn kotoran dan minyak. Berus pencuci skinvigorate ini diciptakan khas dimana berusnya juga mempunyai sebanyak 20,000 berus nipis dan sangat kecil. Berus yang halus dan lembut ini akan  mencuci kotoran sehingga ke dalam pori-pori.



Selain itu, dengan 400 putaran seminit, ianya mampu membantu mengurut keseluruhan wajah serta melancarkan perjalanan darah. Perjalanan darah yang baik di bawah kulit dapat memberi kulit wajah yang sihat dan lebih berseri. Glowing gitu!

Selepas menggunakan berus ini, pasti anda akan rasai perbezaannya. Kulit wajah akan rasa licin, halus, segar, bersih dan cerah. Faz sendiri sudah merasai perbezaannya tau. Biji-biji halus di bahagian hidung Faz sudah tiada. Kini hidungku licin dan bersinar! Haha

Berus ini juga sangat sesuai utk anda yg tiada masa atau nak cepat, penggunaan berus pencuci skinvigorate ini hanya mengambil masa 1-2 minit sahaja. Anda cuma tekan butang 'On' & pilih tahap kelajuan dan lalukan berus ini ke keseluruhan wajah. Jimat masa dan tenaga bukan?

Harganya pula mampu milik!! Sangat berbaloi jika anda beli Berus Pencuci Skinvigorate ini berbanding jenama lain diluar sana dan memang tidak dinafikan terdapat banyak jenama-jenama lain di pasaran sekarang. Tapia da yang tersangat mahal. Kalau ada yang murah pun, berusnya pula cepat kembang dan kasar pada wajah. Yang Mary Kay punya ni sangat berpatutan harganya!

Apa kelebihan SKINVIGORATE CLEANSING BRUSH INI?
Ianya sesuai digunakan untuk semua jenis kulit termasuklah kulit sensitif kerana berusnya yang sangat lembut pada wajah. Kalis air dan kedap, anda boleh letak sahaja di tepi sinki atau di dalam bilik mandi. Mempunyai butang 'On & Off' juga butang untuk mengawal tahap kelajuan. Ianya kecil, comel & sangat ringan, mudah dibawa kemana-mana. Berus Pencuci Skinvigorate ini mempunyai 1 tahun tempoh warranty dan setiap pembungkusan mengandungi :-

1. Peranti / device
2. Dua kepala berus
3. Dua biji bateri AA
3. Buku manual

Untuk melihat Faz buat eksperimen mengenai Skinvigorate Cleansing Brush ini, boleh klik link dibawah:

Untuk order boleh tekan link kat bawah ni tau.



No comments:

Post a Comment

Peluang Pendapatan Hanya Di Rumah!

Assalamualaikum & hai dear, Adakah anda berminat untuk menjana pendapatan tambahan dari rumah? Kami menawarkan peluang perniagaan penjag...